Matki wzloty i upadki.

poniedziałek, 12 stycznia 2015

UP! Ulubiony Poniedziałek

O, to już drugi UP!

Miniony tydzień był tak pracowity, że nie miałam czasu na żadnego posta. Ale pracowity tydzień nie oznacza, że do paranka po zmierzch siedziałam w pracy czy z pracą . Nie!
Załatwiłam jedną bardzo ważną sprawę , urzędową i chyba jakaś nić sympatii się zawiązała miedzy mną a Panią Urzędnik ;-)))))
No chyba były ku temu powody- siedziałam w urzędzie kilka dni ;-)
No i rozmowy rozpoczęły sie w sprawie jednej, bardzo ważnej, pracowej. Jak będę miała więcej informacji to napiszę na pewno .


Nie lubię niezdecydowania.
Myśl- przemyśl- powiedz i działaj- tak funkcjonuję.
W przeciwieństwie do naszej zimy. Pada śnieg, już go nie ma, mróz, już go nie ma , wieje ,że łeb chce urwać, leje deszcz..... ptaki głupieją, wirusy wirują........ i w sobote we Wrocławiu było 15 stopni na plusie
Dlatego zachciało mi się takiego stołu:  ... na śniadanie ... ;-) 


                                                                  zdjęcie z sieci


1.Opowieści Żanety  Żyrafko są po prostu cudowne. Bardzo, bardzo lubie je czytać. Zwłaszcza ,że Żaneta ma bardzo interesujące życie no  i mieszka  Żaneiro de Rio.
Szyje, pozuje do zdjęć i absolutnie lubi to co robi :-)

2.Ten turkusowy fotel mogłabym natychmiast postawić u siebie w pokoju. Choć mogłoby to być niebezpieczne- rzadko wychodziłabym z domu .
3.O naszej kuchence mobilnej pisałam kiedyś TU  . Natomiast TA bije naszą na głowę.
Ach te pomysłowe mamy !

4.Te lalki powalają mnie na łopatki. Nie mogę , no nie mogę się napatrzeć. Te twarze, szczegóły garderoby.
Może na 40 - tkę sobie zamówię ;-))))
5.A jak u Was , już po balu czy przed ?..... na mnie czekają na początku lutego. Moje dzieci jeszcze się nie określiły za kogo się przebiorą - więc drżę. Może przyda się mała podpowiedź ;-)
Stroje, dekoracje słodkości

6.EUREKA to księgarnia wrocławska działająca od 1961 roku .Od 1 sytcznia zamknięto ją. Smutno.
O podobnym losie innych księgarni możecie poczytać  tu: Początek i koniec i  Ziarno prawdy o Empiku

7.Żeby nie było na smutno. To może kawa- refleksyjnie : 





No to UP! w nowy Tydzień!












11 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten skecz. I bardzo się utożsamiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa szczegółów. Te lale mają niesamowite twarze. U mnie bal już w środę.

    OdpowiedzUsuń
  3. O to balujecie w środę .Strój gotowy?
    Aga jak tylko będę wiedziała więcej - dam znać.
    Lale są obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak, mnie też się podobają.
      AsiuMi, będę odwiedzać Cię w poniedziałki ;-)

      Usuń
    2. Dzięki Dziewczyny, czekam na Was w poniedziałki :-) i nie tylko ;-)))))

      Usuń
  5. Ciekawe linki. Stół śliczny no a fotel obłędny. Uwielbiam turkus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga. Marzę o tym fotelu :-)))))

      Usuń
  6. Lalki Agi znałam i uważam je za najbardziej pomysłowe. A Twojego bloga lubię i obserwuję, z chęcią tu wracam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję że Jesteś i za Twoje słowa ;-))))

      Usuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)