Matki wzloty i upadki.

środa, 3 września 2014

PYTAKI - BARDZO LUBIĘ TO !!!!!! i cała reszta naszej rodziny też

Pytaki to gra rodzinna, którą polubiliśmy od samego początku.

Jest ona niesamowitym narzedziem dla rodziny , która chce ze sobą spędzić czas, porozmawiać, poznawać się ,śmiać i lubić i rozumieć się jeszcze bardziej.


W Pytakach, jak sama ich nazwa wskazuje,pytamy się.  
Z czerwonego woreczka losujemy pytania i zadania i na nie odpowiadamy.


Jedno z zadań to umówić się z Tatą na wspólny czas. Staś zapisał sobie kiedy się z Tatą umówił.



To przykłady pytań....
Proste a jakie pomocne w tym aby się jeszcze bardziej poznać.
W Pytaki można grać całymi rodzinami. My na niedzielę umówiliśmy się z dziadkami.




A to zadanie dla Was na dziś :-) :




O Pytakach więcej TU

9 komentarzy:

  1. Już jakiś czas temu słyszałam o tej grze, ale brak mi było szczegółów ;-)
    Dziękuję! Poważnie zastanowię się nad jej kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo bardzo ciekawa gra:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście fajna ta gra. Brakuje mi takiej w naszych zbiorach, a mamy tego duuuuuuuużo.
    Zadanie wykonane, już się umówiłam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja sama w domu, nie mam się z kim umówić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałaby nam się taka gra, przydatna kiedy dziewczyny ciężko ciągnąć za język i pytac co w szkole itp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomaga rozwiązać i rozwinąć języki ;-)

      Usuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)