Matki wzloty i upadki.

środa, 26 marca 2014

Kwiecista opaska


Kisimy się w domu ale to nie przeszkadza nam wygladać tej wiosny po prostu kwieciście.
Zrobiłam Marynii opakę. Co jest potrzebne:
  • opaska do włosów
  • sztuczne kwiaty (kupiłam trzy na jednej gałązce- cena 2,99)
  • igła z nitką
  • radosna Modelka ;-)))))
I proszę :


Kwiaty pozbawiłam twardych , plastikowych szypułek i przyszyłam do opaski.


Stylizacja wiosenna w stylu Manii (sama sie ubrala i usadziła na biurku)




Powstała jeszcze piękna, fioltowa spinka, też z kwiatka sztucznego ,ale wpadła do wanny i się suszy.
Opaska bardzo mi się podoba - Mania nawet pozwolila mi trochę,, ponosić"

5 komentarzy:

  1. Mini Frida Kahlo... :) pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pierwsza myśl to tez kolorowa Frida :)
      Świetny pomysł na opaskę.

      Usuń
  2. piękna, idealna na sesję małej dziewczynki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiej pięknej opaski to ja nigdy nie widziałam :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)