Matki wzloty i upadki.

sobota, 1 lutego 2014

Dwóch konkursów - wyniki




ŚWIERSZCZYKI wędrują do:


Mamy Kangurzycy
Jarekckiej z Deszczowego domu
Faustyny i Dwujęzycznych Dzieci

Podajcie szybciutko adresy do wysyłki , żebym w poniedziałek mogła posłać do Was Świerszcze ;-)

Programy KONCENTRACJA wędrują do:

Aeliot
Blackcat

Poproszę o adresy do wysyłki na meila


Pozdrawiam Was ciepło z domu pełnego duszącego kaszlu, zapachu leków i betów rozwalonych,  i dźwięków inhalatora ,i czekania aż gorączka , ta nieproszona sobie pójdzie.

Zdrowia Wam życzę Kochani!

7 komentarzy:

  1. To epidemia jak nic... też to mamy :( zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. :-D szerzej uśmiechnąć się chyba nie da :-D
    Dziękuję
    i gratuluje pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał! :)
    Dzięki sis ;D
    Wieczorem ślę adres

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu strasznie nam szwankuje internet, nie udaje mi się wysłać maila:(

      Usuń
  4. Jejku, bardzo dziękujemy, Świerszczyki już dotarły, a ja miałam przestój w chodzeniu po blogach i nawet nie widziałam, że wygrałam :D
    Jeszcze raz dziękujemy :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)