Matki wzloty i upadki.

niedziela, 12 stycznia 2014

Do 15-go każdego miesiąca

,,Do 15-go każdego miesiąca" - mnie się kojarzy z płaceniem rachunków, ale płacenie rachunków to dobry nawyk przecież jest i dobrze jak na te rachunki są zasoby.

Ale nie o rachunkach tylko pewnej motywacji i systematyczności.
Każdego miesiąca 15 dnia właśnie, zrobię zdjęcie (a na nim to co się dzieje w tym dniu , jak wygląda fakycznie po prostu ,prawda) Już wklepuję przypominajki w każdym miesiący (w telefonie)
Jeśli chcesz się przyłączyć to zapraszam. Będziemy miały 12 pięknych zdjęć
Możesz umieścić banerek u siebie , może Ktoś skorzysta.




A teraz mam ogromna prośbę. Czy Ktoś może pomóc mi , może przesłać instrukcję jak umieścić taką funkcję umieszczania pod postem Waszych zdjęć z linkami, żebyśmy widzieli wszyscy nasze zdjęcia.
Z góry dziękuję za pomoc!


ZAPRASZAM DO WSPÓLNEJ ZABAWY - SPOTKAJMY SIĘ 15 KAŻDEGO MIESIĄCA!


Chodzi za mną taka zabawa 52 tygodni czyli co tydzień zdjęcie ale trochę mogę nie zdążyć i się wyrobić- może w przyszłym roku!

26 komentarzy:

  1. Olu super, że się dołączasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wchodzę w to! :)

    chyba przez tą stronę można dodawać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stronę zapomniałam dodać ;)
      http://www.inlinkz.com/

      Usuń
    2. Dzięki Basiu , spróbuję

      Usuń
  3. Super akcja i ile wspomnień. Mam nadzieje, ze i nam się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O:-) i ja bym chętnie dołączyła, ale już przegapiłam 15 w tym m- cu. Mogę od lutego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zabawa! Rozumiem że zdjęcia umieszczamy na swoich blogach a u Ciebie posyłamy linki - czy tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie i umieszczacie też linki innych usiebie- niech idziew świat!

      Usuń
  6. spoznilam sie ale pomysl bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agulku dołączaj od lutego- super!

      Usuń
  7. Bardzo mi się ta koncepcja podoba, szczególnie, że mam problem z systematycznością. Może to będzie dobre ćwiczenie dla mnie. Spróbuję dołączyć od następnego miesiąca. Telefon już idzie w ruch ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu, świetny pomysł - wręcz się wzruszyłam na myśl o nim... możemy dołączyć...?

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja ? czy ja jeszcze mogę ? Dopiero dziś tu trafiłam ! Zabawa bardzo mi się podoba, mogę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)