Matki wzloty i upadki.

czwartek, 5 grudnia 2013

Jak nam sprawiono niespodziankę

Kilka dni temu zadzwonił domofon- kurier !
O jacie! Do mnie?
No tak do mnie i moich dzieci!
Pudło wielkie rozpakowaliśmy w takich emocjach ,że sama nie mogłam się doczekać aż ujrzymy co tam jest.
Zobaczcie co dostaliśmy.



 







Farby cudne, do tego puzzle do kolorowania.
Mania i Staś kolorowali do nocy. Mam nadzieję, że zrobię dobre zdjęcia i pokażę dzieła.
Bardzo dziękujemy !

Zobaczcie TU   zapraszam


A jeśli jesteście cierpliwi to -od poniedziałku moc prezentów i dobrej zabawy nas czeka !!!!!

10 komentarzy:

  1. czyżbyście zostali Ambasadorami? Adaś też uwielbia te farby!

    OdpowiedzUsuń
  2. no to życzymy udanej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są takie niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cuda :) Nie dziwię się, że nie mogłaś się doczekać rozpakowania paczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to że nie wiedziałm co tam było dodatkowo mnie podekscytowało....

      Usuń
  5. O tak, rozpakowywanie to jest to! :)
    A tej firmy nie znamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z farb na pewno będziecie zadowoleni :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)