Matki wzloty i upadki.

wtorek, 12 listopada 2013

W Warszawie..... padało i mało widziałam ....

                  W nocy ze środy na czwartek ruszyłam z Malwiną i Julka , o których Wam pisałam TU do                                                                               Warszawy
                                         Kilka dni biegania, spotkań a Warszawę zobaczyłam taką...



Spotkałam cudownych ludzi , dziękuję za możliwość spotkania ,a wszystkie dzieci, z którymi prowadziłyśmy zajęcia bardzo mocno pozdrawiam.



4 komentarze:

  1. O/T
    Hej, dotarł mój mail z adresem, bo nie otrzymałam info zwrotnego? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze że napisałaś, bo czekałam właśnie na Wasz adres. Znalazłam meila w spamie ;-( To teraz mogę już słać.

      Usuń
  2. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger Awards, ujawnisz o sobie 7 rzeczy?
    szczegóły: http://matkabrowar.blogspot.com/2013/11/weekend-zakupy-i-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za nominację- niech no tylko znajdę ciupkę czasu to ujawnię.

      Usuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)