Matki wzloty i upadki.

wtorek, 1 października 2013

Wyniki ŚWIERSZCZYK

                                     Kochani , dziękuję za zainteresownie konkursem .
                              Cieszę się, że lubicie do mnie zaglądać i lubicie czytać Świerszczyk





                              Oto lista zwyciężców w tym rozdaniu:

                                              1. Małgosia
                                    2. Kolorowy Świat
                                    3.Gosia

PODAJCIE ADRESY NA MEILA

Bardzo dziękuję Wam za udział . Już czekam na następny numer.

Bardzo mi smutno, że ostatnio mam tak mało czasu na blogowanie .
Pozdrawiam AsiaMi

4 komentarze:

  1. Mnie też smutno, że mniej Ciebie na blogu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj to nie mam siły się cieszyć... Ciężki dzień...
    Serdecznie dziękujemy :)
    mail za chwilę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nam również smutno, że tak mało cię mamy w blogowym świecie, ale zawsze zaglądamy :) i inspirujemy się :) zapraszam na www.krysztalowy-guzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)