Matki wzloty i upadki.

sobota, 26 października 2013

ŚWIERSZCZYK 19 i 20

                                          Zapraszam  po 19 i 20 numer ŚWIERSZCZYKA



                               Do wygrania 3 x 19 i 20 numer

Zasady:
1.Zapisz się pod postem w komentarzu
2.Polub ŚWIERSZCZYKA  na F
3.Umieść baner z logo ŚWIERSZCZYKA u siebie na blogu ( na pasku)
4. Jeśli chcesz dołącz do obserwatorów mojego bloga( nie obowiązkowe)
i już!
Losowanie   31.10.2013


Prośba do zwyciężców o sprawne i szybkie przesyłanie adresów do wysyłki.

A tu niespodzianka Agnieszka u siebie na blogu zamieściła zdjęcia i relację z pojawienia się Świerszczyka .
Zapraszam na bloga NASZ KOLOROWY ŚWIAT 

 
                                                                     źródło

Cieszę się, że konkurs tak Wam się podoba!

POWODZENIA


12 komentarzy:

  1. Asiu, zajrzałam i zaglądać będę, bo Twój blog to kopalnia mega ciekawych pomysłów:):):)
    I również jestem chętna na świerszczyka, ale, że piszę z zagranicy to nie wiem czy mogę?
    Reszcie warunków może jakoś podołam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dajanko spokojnie - świerszyk juz leciał do Francji - do Was też może.
      Dziekuję za dobre słowa ;-)

      Usuń
    2. Chyba jednak nie dam rady... wstawienie banera przerosło najwyraźniej moje możliwości:(
      Ciągle tylko wyskakuje mi określ obraz chociaż wszystko zrobiłam poprawnie, a tak mi się przynajmniej wydaje...:(
      W każdym razie życzę wszystkim powodzenia;););)

      Usuń
    3. Kochana, nie żartuj sobie takie małe trudności nie mogą przeszkodzić w dobrej zabawie. Stawaj w kolejce a ja na priw mogę Ci pomóc umieścić. Spoko , nie przejmuj się.

      Usuń
  2. to i ja ;) bibliotekę nam zamknęli na 3 miesiące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babo to jakieś babole straszne- żeby bibliotekę zamykać. jak coś to mogę wypożyczać Wam u nas i słać ;-)))

      Usuń
  3. Staję w kolejce :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  4. jak mozna znowu to i ja spróbuję szczęścia, bo warto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, jeśli tylko chcesz możecie startować za każdym razem- to konkurs stały :-))

      Usuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)