Matki wzloty i upadki.

niedziela, 27 października 2013

Nasze spacery- ten był sentymentalny




Pogoda tej jesieni bardzo jest dla nas dobra ;-)

Gdy tylko mamy możliwość to spacerujemy , choć obowiązki szkolne (lekcje,zajęcia) próbują nam przeszkadzać.
Wybraliśmy się pewnego dnia w moje  dziecięce okolice a właściwie chciałam pokazać dzieciom moją szkołę. Szczerze mówiąc to przeszła mi myśl taka aby zapisać do niej Marynię ale...... to jeszcze nie czas...






   
A to jeziorko , tu uczyłam się pływać. Tu chodziłam z moim Mężem na pierwsze randkowe spacery...






Mój mały, podręczny nikon niestety się zużył. Robimy teraz zdjecia moim telefonem. Staś bardzo lubi robienie zdjęć i tym spsobem mam zdjęcie ze spaceru....



                                         

Kilka spacerów i wypraw mamy do opowiedzenia......

Miłego spacerowania !

9 komentarzy:

  1. Fajnie, nostalgicznie i romantycznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. spacerek z sentymentem w tle, prawda?:) a na zdjęciu z Mamusią i cień fotografa:) lubię takie ukradkowe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień zrobiła się piękna i tylko spacerować po słoneczku, pośród kolorowych liści:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)