Matki wzloty i upadki.

piątek, 16 sierpnia 2013

Komu Świerszacza komu?





 Do wygrania 3 egzemplarze ostatniego numeru (15/16)



Zasady:
1.Zapisz się pod postem w komentarzu
2.Polub ŚWIERSZCZYKA  na F
3.Umieść baner z logo ŚWIERSZCZYKA u siebie na blogu ( na pasku)
4. Jeśli chcesz dołącz do obserwatorów mojego bloga( nie obowiązkowe)
i już!
Losowanie   w niedzielę 25.08.2013


Ulubiona część Marysi.....





No i temat trafiony dla Stasia - labirynty.....



Koniecznie trzeba zajrzać do Irenki i poznać kolejne wpisy do Pamiętnika pewnego Świerszczyka

7 komentarzy:

  1. Ja chętnie :)
    Warunki spełnione :)

    Aha, wygrałam w pierwszym rozdaniu świerszczykowym, ale niestety gazetka do mnie nie dotarła :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamo Kankurzyco gazetka powinna już dotrzeć. Napisałam meila z wyjaśnieniem, mam nadzieję ,że dotarł.

      Usuń
  2. się zgłaszam, lubię, obserwuję banerek będzie za chwilkę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Losowanie w niedzielę 25.08.2013 -już poprawiam. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)