Matki wzloty i upadki.

czwartek, 24 stycznia 2013

Wyniki rozdawajki

                                        Kochani bardzo , bardzo przepraszam za opóźnienie.
Staś znowu od niedzieli  chory ,w poniedziałek padł komputer i jakby żabami z nieba rzucało to już też bym                                                                       się nie zdziwiła.
                           Staś już lepiej , komputer się też znalazł lepszy ( Agnieszko dziękujemy za dar)
 


Wyniki rozdawajki:
Matrioszki i  kawałek tortu powędrują do  AGNIESZKI MAZUR.
(Imię zwycięższyni rozdawajki nie ma nic wspólnego z imieniem naszej darczyńczyni komputera- to dwie różne Agnieszki)


Serdecznie Wam dziękuję za Wasze odwiedziny i dobre słowa, które tu zostawiacie. Dobro zawsze wraca ;-)
Licznik odwiedzin dobiega do 100000 , aż mi się nie chce wierzyć, że tak chętnie mnie odwiedzacie. 
Cieszę się naprawdę się cieszę ;-))))
Bardzo jestem Wam wdzięczna za to że jesteście TU.
Pozdrawiam i tulę  


Dziękuję za kolejną wspólną rozdawajkę.


  






5 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj, nam choróbska też się nie chcą wynieść z domu :) To naprawdę nie latały żaby? Mnie się zdawało, że jakąś widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, Bardzo dziękujemy !
    Antoś będzie zachwycony !
    Przesyłamy pozdrowienia i mailem zgłosimy się po odbiór.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)