Matki wzloty i upadki.

wtorek, 1 stycznia 2013

Noworoczny tort

                            Życzymy Wam aby 2013 rok był dla nas wszystkich  dobrym czasem na spotknia ,                                                          dzielenie się ,rozmowy, budowanie relacji... przyjaźni.

                        Częstujcie się naszym noworocznym tortem malinowo- czekoladowo-sercowym.






Smacznego! 

Do uszycia tortu zbierałam się od kilku miesięcy. Czasu niestety nie miałam.
W niedzielę usiadłam i  w tak zwanym międzyczasie zrobiłam.

Oczywiście teraz u nas cały czas: sto lat, krojenie tortu i kawka z herbatką ;-))))

6 komentarzy:

  1. a ja myslałam ze to taki na prawde do zdjedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak miał wyglądać , jak prawdziwy ;-))))))
    Częsuj się, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym prosiła mniejszy kawałek ;-)
    Wszystkiego dobrego w całym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bubo- dziękuję za życzenia . Myślę że spokojnie możesz zjeśc taaaki kawałek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny tort :)
    U nas filcowe jedzenie to przebój od czasu znalezionego prezentu z tymże pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, fantastyczny tort.Niestety, nie znam się na szyciu,my korzystamy z kupionych filcowych smakołyków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)