Matki wzloty i upadki.

wtorek, 21 sierpnia 2012

Domek dla Dziewczynki i Marysia się wprowadza.

                         Na nic się zdało mówienie ,że trzeba odnowić i  ściany wytapetować ,
                                                                i mebelki pomalować.

                                                          Wpowadzać się trzeba i już.....

Nie dysponujemy piwnicą ani strychem i garażem też nie.  I nie ma gdzie schować domku od wujka Janka i spokojnie odnowić , by Marysi podarować już piekny , w kolorach i kwiatach i z pościelą w matrioszki.
Nie było mowy , że czekamy....

Na poddaszu książki ( mama pomogła układać) , kredki w puszce świecowe...


 Zbliżenie na książki....


 Rodzinka misiów czeka .... a za nimi meble do renowacji....

  
Obok ciocie matrioszki .....


Tu widok na kuchnię....



Łazienka do remontu....



I z góry cały domek



 A nad domkiem galeria prac Stasia i Marii


Musimy wybrać kolor ścian i dodatki ...... już nie mogę się doczekać .
Ten domek, nie tylko Manii się bardzo spodobał. Sama mam ochotę już meblować i ustawiać.....

Oby udało się wygospodarować czas na ten remont.

Pozdrawiam po domowemu!

17 komentarzy:

  1. Piękny domek! A remont to sama przyjemność w takim przypadku :) Kuchnia już zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam jak w dzieciństwie uwielbiałam domek dla lalek, miałam taki drewniany z mebelkami, a mama tez miała przy tym ubaw - szyła firaneczki, dodatki ....
    mnie to ominie bo garazy dla samachodów przeciez nie ozdabia się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ja właśnie szukam czegoś w tym stylu dla Młodej na urodziny. Sama marzyłam o domku dla lalek... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to ładne!
    A co to za rodzinka misiów - bo urocze są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, że wpadłaś do mnie - rozgość się!
      Nie wiem czy jeszcze jest taka gazetka z figurkami misiów. Kupowaliśmy swego czasu w kiosku.

      Usuń
  5. piękny jest!! sama marzę o takim!!! :P dla siebie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wygląda! i jaka piękna kolekcja matrioszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo matrioszki to jest to co Marysia i mama lubią najbardziej ;-)
      Dzięki Basju

      Usuń
  7. Phi, też bym nie czekała :D Najpierw się trzeba nacieszyć,a na ozdabianie przyjdzie czas, jak się znudzi to co jest! :)
    Świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny!!!zaniemówiłam!! Zaglądam do Ciebie często, podziwiam i się inspiruję...domek cudo, urzekł mnie!!!
    pozdrawiam Was!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale kuchnia, to widzę pod zabudowę - na wymiar robiona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny domek, zawsze o takim marzyłąm!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny ten domek, chciałabym zrobić taki dla swojej Hani;)


    zapraszam do mnie
    http://manufactureofimagination.blogspot.com/2012/08/candy-wymiankowe.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)