Matki wzloty i upadki.

wtorek, 24 lipca 2012

Wiła wianki i czekamy na suchą łąkę....

                                                                  Marzył mi się...
                            choć jeden dzień urlopu na łące pełnej pachnących kwiatów.
                                           Mania biegająca na bosaka zbierać miała kwiaty.                  
                                                       Staś goniący koniki polne i motyle.....
                                                                      A tu...
                                     Łąka podmokła na tyle że strach w kaloszach wchodzić.
            A bieganie na bosaka mogłoby się skończyć w najlepszym przypadku sporym katarem ;-(

Bo ja na ten dzień na łace to się przygotowywałam ...
Uczyłam sie pleść wianki od Linneą :



Skan pochodzi z książki ,, Rok z Linneą" Christina Bjork i Lena Anderson


I jeden już uplotłam dla Manii na Boże Ciało.


Dziś drugi dzień , kiedy niebo nad nami jest bezchmurne. Mam nadzieję że na tę łąkę zawitamy i pleść będziemy nie tylko głupotki i opowiastki ale i piękne wianki ;-))))

Słońca w sercach Wam życzymy !!!!

12 komentarzy:

  1. Piękny wianek z kwiatów koniczyny :)
    Na szczęście pogoda się poprawia i coraz cieplej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam całkiem przypadkiem, i zostaję 102 obserwatorką:) fajne masz dzieciaki, bardzo kreatywne i pomysłowe, pewnie po mamusi:):)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżonka, witam Cię u siebie! Jest mi bardzo miło!
      Kiedyś wołano ma mnie Dżoana- czasami!

      Usuń
  3. Próbowałam, próbowalam a tu Asia znalazła rozwiązanie. Piękny wianuszek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tego właśnie są koleżanki blogerki!

      Usuń
  4. Witam

    Szukamy chętnych, którzy mają ochotę przygarnąć bardzo fajną książkę o Czerwonym Kapturku :)
    Szczegóły zabawy znajdują się tutaj:
    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/07/dzien-czerwonego-kapturka.html

    Z góry przepraszam za spam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie,
    właśnie rozpoczynam swoja blogowa przygodę. Postanowiłam ogłosić powitalne CANDY. Będzie mi niezmiernie milo jeśli dołączysz do zabawy.

    szczegóły znajdują się tu:
    http://sweterekwserek.blogspot.com/2012/07/nowy-przyjaciel-dla-psiaka-bodo.html

    Z góry przepraszam za spam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u nas ;-) dziekuje za zaproszenie ;-)))

      Usuń
  6. Ale słodko wygląda Mania w tym wianku, tak naturalnie.
    Dzięki za scan, nigdy nie umiałam pleść tych wianków, pora spróbować,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Również pragnę słoneczka, jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)