Matki wzloty i upadki.

wtorek, 10 kwietnia 2012

Wyróżnienie.

Dziękuję za wyróżnienie.
Magdzie(c) z Skacząc w kałużach
Kamili z Pogoni za E...
Agat z Urwiskowa
Małgosi z Tominowa

Jest mi bardzo miło ,że  się poznałyśmy w tym blogowym świecie ;-)

Zasady zabawy :
  •  umieścić link do bloga osoby nominującej, 
  • wkleić logo zabawy,
  • napisać o sobie w 7 zdaniach,
  • nominować 10 osób-blogów.

O sobie:
Dalej lubię bezy. Nie używamy telewizji. Lubię gorącą kawę o poranku. Marzę o domu na wsi.
Bardzo lubię matrioszki.
Lubię stare meble i kolor  czerwony w kropki. Polubiłam się z maszyną do szycia!


Nominuję następujące blogi:


i co tu zrobić jak chciałoby się jeszcze więcej ....

Dziewczyny podziwiam Was i bardzo się cieszę ,że dzielicie się ze mna kawałkiem swojego życia!

6 komentarzy:

  1. super zabawa!czekam na nominację od kogos;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za nominację:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo dziękuję za wyróżnienie. Uwielbiam do Ciebie zaglądać i robię to często. Niestety nie lubię takich łańcuszków. Ale miło mi, że mogłam coś więcej o Tobie dzięki niemu się dowiedzieć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :-)
    "Obowiązków" dopełniłam tu:
    http://bajdocja.blogspot.com/2012/04/blogowa-zabawa-tell-me-about-yourself.html
    ;-)

    Pozdrawiam :-)
    Buba

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję! To zaszczyt dostać takie wyróżnienie od Ciebie!!!
    Mam nadzieję, że się nie obrazisz, jeśli nie pociągnę tego dalej - co?

    Ale naprawdę sprawiłaś mi wielką frajdę - dziękuję jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)