Matki wzloty i upadki.

środa, 4 kwietnia 2012

Taśmy piękne, kolorowe

                        Taśmy klejące , kolorowe ,w piękne wzorki zakrólowały u nas jakiś czas temu.
               Słoiczki po deserkach gdzieś się schowały , dlatego wykopując je z szuflady mogliśmy
                                                         zrobić małe poręczne wazoniki.
                                                                Na fiołki w sam raz.
                                            Póki co  Marysia używa ich do zabawy baziami.





                                A to inne zastosowanie taśmy- w naszej książce kucharskiej.


                        Taśmy również używamy do przyklejania ciepłych słówek , na ,,dzień dobry".
                                                              Robimy ramki i inne różności ;-))))

8 komentarzy:

  1. Ojej jak ja o takich marzę. Skąd takie macie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się przyłączam do pytania...nigdy takich taśm nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane ,kupiłam w Nanu-Nana.Już dawno :-(
    Proszę o chwilę cierpliwości....

    OdpowiedzUsuń
  5. Wazoniki dzięki taśmom mocno wiosenne!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyróżnienie od Nas dla Ciebie http://wpogonizae.blogspot.com/2012/04/wroznienie.html Czy ja już kiedyś pisałam, że to Twój blog był pierwszym polskim blogiem jakiego czytałam. I to on "zainspirował mnie" do popełnienia własnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, i od razu zrobi się radośniej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)