Matki wzloty i upadki.

poniedziałek, 12 marca 2012

Ubranka na komórki

                                                                 Znowu wzięło nas na szycie ;-)

                 Moja komórka czekała na swoje ubranie. Etui z matrioszką jakoś nie znalazlam.
                                                          Dlatego uszyłam sobie sama ;-)

            
...a przy okazji również na komórki stare komórki, które przejęły dzieci , oczywiście jako zabawki.








Dla Stasia etui z czołgiem. Niestety nie potrafię( jeszcze) tworzyć ,, dobrych plastycznie "czołgów ;-)))
 Guzik z orzełkiem obowiązkowo!

4 komentarze:

  1. O rajciu ;-) Zainspirowałaś mnie ;-) A co tam , też sobie stworzę skrojone na moje potrzeby ubranko :-)

    PS. Dla mnie czołg wygląda świetnie ;-)
    Pozdrowienia
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciszę się ,że Cię zainspirowałam ;-)
    Za uznanie w temacie czołgu- bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, śliczne są! Też chcę takie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, mówisz i masz!
    Napisz na meila jaki kolor i motyw i zabieramy się do szycia.... ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)