Matki wzloty i upadki.

niedziela, 11 września 2011

Sianotwory

                                  Byliśmy wczoraj na II Festiwalu Rzemiosła i Rękodzieła.
                        Uczestniczyliśmy w warsztatach toczenia na kole, tworzenia wyrobów z drutu ,
                                               uczyliśmy się tworzyć sianotwory...
Oto co nam wyszło:



Myszkę zrobiła nam Ciocia Kasia ;-) Dziękujemy!


 A konika dostaliśmy w prezencie ;-) Dziękujemy!

                            Cudny to był czas. Dzieci miały możliwość poobcować ze sztuką, artystami.
                                                 Same mogły tworzyć, potaplać się w glinie.
                        Jestem zachwycona ,że tak dużo pięknych rzeczy można wykonać z tego,
                                                                co nas otacza.


                                               Następne nasze dzieła pokażemy wkrótce.
                                      Zrobiliśmy je jako prezenty dla bliskich i pokażemy je, jak już                                                                                                 zostaną wręczone.

5 komentarzy:

  1. Śliczne!Nie widziałam nigdy wcześniej sianotworów!Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odwiedzinki na moim blogu. To prawda, że było cudownie. Ja tylko żałowałam, że nie mogłam wszystkiego zobaczyć ale i tak bardzo miło spędziłam czas. Najbardziej mi się podobały te panie, które siedziały po drugiej stronie stołu. Najpierw wystraszone, potem stwierdziły, że jeden kwiatek im wystarczy a potem zabrały się za drugi. Miło było mi Cię (jeśli mogę bez "pani") poznać. Ja mam na imię Ania. Pozdrawiam Cie gorąco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)