Matki wzloty i upadki.

sobota, 27 sierpnia 2011

Absolutny hit sezonu !!!!

                                 U mojej Babci Heli była na wannie taka półeczka na mydło, gąbki itp.
                      Będąc ostatnio w moim ulubionym sklepie na L , zobaczyłam taką właśnie półeczkę,
                                                               za całe 11 zł z groszami.

                                            Na myśl o dzieciństwie  od razu  zrobiło się miło na sercu.

              Natomiast pod kątem zabaw dla dzieci zobaczyłam w niej bardzo dużo możliwości.


W taki upał , oczywiście kąpiele chłodzące i zabawy w wannie:


I tak:
  •  Staś  układał kulki w otworki, Mania lała wodę i je zmywała z otworków
  • .Przez otworki przewlekali sznurówki
  •  W otworki umieszali muszelki, małe zwierzątka.
  •  Półeczka stała się mostem ,pod którym trzeba było przejść nie strącając go
  •  Stasiowi nawet posłużyła jako sito do łowienia sznurówek
  •  Marynia położyła w niej lalę i ją myła. 
  • Staś układał  kulki w części , na której półka się opiera o wannę i zrzucał je, która dalej poleciała i zajęła najdalszy otworek wygrywała 
A oprócz tego świetnie suszy się na niej wszystkie zabawki, gąbki i takie tam przydasie kąpielowe.

A jeśli dwoje dzieci chce się bawić jednocześnie, to można ją przesunąć na środek wanny, postawić podeściki z ikei  do siedzenia ... i dostęp dla każdego zapewniony

                My narazie wymyślamy zabawy wannowe ( bo pogoda sprzyja kąpielom chłodzącym)

Jeśli macie pomysły na zastosowanie półeczki w zabawach chętnie przyjmiemy w komentarzach ;-)

10 komentarzy:

  1. Pamiętam taką półeczkę z dzieciństwa. Ja osobiście bawiłam się, że półeczka to pokład statku i szorowałam ją szczoteczką do pazokci, bo często była "zabrudzona" mydłem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten znany sklep na L powinien chyba zająć pierwsze miejsce w ofercie nietypowych 'zabawek' dla dzieci :)

    Ja też pamiętam taką półeczkę, super była z nią zabawa, a teraz mamy narożną wannę więc chyba nie będzie pasować :(

    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, jaka fajna :P
    dodaję + zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Babcia ma taką na wannie ale niestety nie mogę się podkolegować bo mieszka pod Szczecinem:) Drugi problem to brak wanny-mamy kabinę. Zastanawiam się czy starczyła by na szerokość łóżeczka dla dzieci. Mogłabym im tak ją usadowić:) Mogłabyś ją zmierzyć??? Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymiary półeczki: dł 68cm szer.16cm
    Pozdrawionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. my też mamy wanne narożną i nijak nie ma jak zaczepić na niej półeczki:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pomysł na wannę narożną- jest duża, więc wkładamy dwa podeściki ikea ( jak mamy)i na nich opieramy półeczkę.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja to marzę o takiej, by używać jej do zwykłego (acz karygodnego z punktu widzenia biblioteki) czytania książek w wannie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysł ciekawy;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i komentarz ;-)